Strahovské koleje - špatně zakonzervované paneláky
Koleje Strahov byly vystavěny v letech 1964 až 1965
V rámce této výstavby byl vybudován prakticky celý současný komplex, kromě prvního bloku. V tomto bloku, který byl postaven ještě o čtyři roky dříve, a ke kterému byly další stavby připojeny, však studenti nebydlí. Strahovské koleje měly všelijaká využití. V období konání Spartakiád, byly prostory využívány jako šatny pro sportovce. Kromě sportovních účelů byly budovy také poskytovány jako útočiště v krizových situacích, jako například náhradní ubytování při záplavách nebo pro oběti jiných živelných katastrof.
Tak praví Wikipedie.
Mé vzpomínky se váží k první polovině 70tých let minulého
století, kdy jsme v Dejvicích studovali techniku.
Od doby výstavby budov se změnilo pramálo. Rekonstruován byl snad jeden
blok, ostatní bloky prošly jen nejnutnější údržbou. Přestože jsou různé
prostory budov pronajímány včetně střech pro anténní systémy, peníze mizí
někde v bezedné díře a budovy chátrají vesele dál, jak vidno na fotografiích
z let 2010 - 2012.
Omšelý blok č. 10 čím dál, tím stejnější, jako za mlada
Točí se tu Budvar, to za mlada nebývalo
Antény na střeše asi moc nevydělávají. Stačilo to jen na
oplechování sociálek
Stará auta na starém Strahově - Trabanti, aspoň něco nového
To jsme my, zachránci socialistické republiky tak v r.
1974
A teď pár zimních fotek z cca r. 1973. To přes noc prudce napadly spousty sněhu a študáci stavěli jako pominutí.
Věstonický Venouš
Čůrající sněhulák
Drakopes
Sněhové torzo
Želva a v ní byl ukrytý VW brouk